1 December

halloj!
sitter här och limmar i hop en av mina naglar som gått sönder.. inte för jag tror den kommer hålla då...
men nu när jag äntligen lyckats spara ut mina naglar så vill jag ju inte att dom ska gå av :/

Har vart sjukt trött idag, orkade knappt gå upp ens! Men det var det gjrode inget för helgen var kanon :)
Mamma kom och hämtade mig efter skolan, åkte till lager 157 & letade tights, ´men dom hade ju då inga svarta, så det blev inga tights men det belv ivf en annan snygg tröja från kill avd haha .
Sen åkte vi vidare till marieberg, hittade våra tights & så blev det en brun utan sol också,
skönt har på senaste tiden blivit lite väl blek...

Imorgon blir det skola först & sen ska jag klippa petter, hm får väl hoppas att det går bra, annars blir det snagg ! ;) haha

Och på tordag ryker förmodligen det blonda, Om jag vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0