13 december

jahaja, dagen började underbart, Blev väck av min gosis sis , som för ovanlighetens skull var väldigt gullig :)
Låg i min säng ett tag båda två och prata lite. Sen blev det frukost.
Senare under dagen bestämde vi oss för att baka chokladbollar. Gock ju fin fint tills vi upptäckte att vi inte hade havregryn hemma. Så vad gör man inte? Jag tog fram ett paket müsli och hällde i. MUMMA. HAha kan ju säga att de där chokladbollarna smakar lite spceiellt........

Ikväll har jag umgåtts med Petter, blev harry potter och någon annan skum film. Just nu ligger han i min säng och läser veckorevyn..... manlig!  haha

Imorgon ska jag ivf jobba, & sen blir det mys :)






If you want to be with me, you have to leave some stuffs behind.




Kommentarer
Postat av: vr<3

haha ja veckorevyn är bra som faaaan. den ''skumma'' filmen var ju rätt så rolig, hahaha, dvärgen var riktigt härlig:)

2008-12-14 @ 17:47:12
URL: http://petteroestman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0