2 dec

Inte långt kvar till jul nu, räknar ner dagarna!


slutade runt 2 idag, skulle ta tåget hem 14.18 , men det tåget var försenat till 14.42. orkade inte vänta så jag åkte till mamma en sväng. Hon hade varit och kollat på 2 fyror idag i rosta, sjukt sugen på att flytta nu alltså.. åh skulle vara så himla skönt. Fast om vi nu flyttar snart så kommer jag att bo hos mamma på heltid & hos pappa bara ibland.. känns lite halv jobbigt, men men..

16.25 tog jag bussen hem & mötte petter, Klippte honom, riktigt bra vart det, eller? :) Kollade även på massa gammla bilder. hahah endel saker glömmer man aldrig.

Imorgon har jag sov morgon till 10.40 för vi ska på nått studiebesök. Najs! slutar sen efter det, då blir det mammsen en stund & sen möta Ninni och käka och sen är det dans .

PUSSIS






no boy can make me feel like you :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0