22 december

Har varit riktigt dålig på att skriva nu ett tag,
har helt enekelt inte funnits tid eller ork till det.
Var en ganska jobbig vecka, med kör nästan varje dag, julklapps köp och annat.
Kyrkan kl 8 i fredags för oss som e me i kören, i
nte najs att gå upp så tidigt när alla andra fick sovmorron.
Men det var iallafall jätte kul. & efter avslutningen blev det stan med Ninni!

Helgen blev kanon!
Fredagen var jag med Hanna & jessicaen stund, blev godis & mys.
Senare på kvällen blev det ännu mera mys <3
Lördagen blev det först hem till Lisa med angelica,
sen blev det schools out.de va kul kul de me :):)
Tog bussen hem vid halv 2 och gick och la mig 3,
sen upp igen kl halv 10 för att åka till affären och jobba.

Imorse kom ninni till mej kl 11 & då låg jag fortfarande och sov.
Så det belv att gå upp då, göra iordning mej och sen drog vi till marieberg,
blev frukost på donkan (Y)
Sen blev det julklapps shopping. haha seriöst vi va ganska dåliga på julklappar ,
& tillslut va vi så trötta efter allt shoppande så vi bara skratta åt precis allting.
men bra blev det tillslut.
sen åkte Ninni vid halv 4 , vid 4 kom mamma och hanna och hämtade upp mej,
åkte till stan en sväng , köpte mer julklappar, tillbax till mariebrg igen köpte mer julklappar.
Nu är alla julklappar färdiga ,
 känns riktigt skönt då kan jag bara ta det lungt imorgon :)

Sen hade vi tänkt att honna göra julgodis idag också,
så vi va på maxi & handlade till det
och när vi kom hem var kl kvart över nio så det vart inget julgodis idag ,
men det blir väl imorgon kan jag tänka mej.

well well 2 dagar kvar till julafton... känns sjukt vad tiden har gått fort.
Nu är jag s¨trött att jag nästan ser suddigt, ska nog snart lägga mej i
 sängen och kolla på Casper, haha Kanon rulle (Y)

Pusssis

gt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0