23 december

23 deceber & ca 2 timmar kvar till julafton :O
shit.

Började ivf dagen med frukost framför tvn, mys.
Sen dusch & hårinpackning. Sen blev jag medtvingad till örebro av jessica.haha
det var ,ycket trevligt iallafall, hjälpte henne att köpa julklappar
& sen käkade vi på la baguett.
Mysig dag med dej gumman <33

Sen åkte jag hem, färgade håret på Hanna, Sen drog jag och mamma till maxi
& handlade, på vägen hem hittade jag en plånbok. Åkte till polis stationen som va stängd,
så vi ringde & den i örebrova tydligen öppen,
korten va utländska sådet va lite svårt att få reda på vems de va.
Så vi fick åka in till örebro & när vi kom dit va vi tvingna att vänta as länge , sen fick vi ivf åka hem.
 
Då blev det julgodis.
Jag gjorde knäck. haha usch hatar knäck nu efter allt jobb. Så jävla kladdigt..
men dom blev riktigt bra :)

Imorgon är det den 24 december, vilket innebär Julafton,
Blir först frukost & lite julklappar hemma hos mamma , sen åker vi till pappa
och är där hela dagen med den familjen. Sen kommer mamma och hämtar
oss då blir det örebro till morfar med den andra familjen :)
Det blir full rulle hela dagen. Det är ju så det ska vara på julafton :)

God Jul alla <3

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0