5 december.

Heyhey!
Var hos frisören igår till 22.20 & färgade håret. Det blev ju då brunt ! haha äntligen vågade jag :)
men har ju några få blonda slingor kvar i håret, men jag tror nog jag är ganska nöjd.

Hade komp dag idag för öppet hus. sköönt. sov till 11.30 sen åkte jag och martina till marieberg,
shoppade lite smink oså. Sen när jag gick av bussen stog jessica där & väntade på mig,
då blev det maxi& köpa godis & hårfärg. Har nyss färgat hennes hår & nu sitter vi här och väntar på resultatet,
 dock så har båda vi glömt bort tiden, haha så typiskt oss. Ikväll blir det mys & idol.
Sen ska jag till mamma och sova där för imorgon ska hon & jag till stockholm & shoppa lite julklappar & annat (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0