Hejdå 2008

Jag avslutar mitt 2008 på sämsta jävla sätt.
Känner mej riktigt otaggad på att göra något över huvud taget,
skulle helst bara vilja sitta hemma i mjukisbyxor & äta tonvis med glass och se oc.

Men de e klart jag inte ska!
Istället för att deppa för saker som hänt så kan man ju passa på att lägga det bakom sig till 2009
Det blir nog ett av mina nyårslöften.

Lägga allt tråkigt som har hänt under 2008 bakom mej.
även fast jag inte brukar ha några nyårslöfetn i tron om
 att de inte kommer funka så tror jag faktiskt att det här är bra

Just nu känns de som om 2008 har vart det sämsta jävla året ever.
kanske bara är så det känns just nu, vem vet.

Det är bara att rycka upp sig & göra det bästa av sitautionen antar jag
Just put a smile on your face and everything will be alright


Hoppas alla får en bra kväll :*


hejdå 2008 !
I aint gonna miss yaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0