Julafton

Julafton igår då. Började med att vakna upp hos mamma, blev frukost & några paket vid kl 9.
Då fick jag en klänning som jag hade på mig under dagen :)
Sen belv det fix & sen kom pappa och hämtade mej & hanna.
Hemma hos pappa blev det tv mys i väntan på maten.
Sen blev det massor med jätte god mat. Efter maten kom självaste tomten
på besök & jag fick massa bra! kort efter det sjussadepappa mej & hanna till örebro,
hem till morfar där mamma & alla andra på den sidan av släkten va.
Blev mera mat & mera paket
Efter det¨åkte vi hem till mamma & då bölev det ännu mera paket.

Lite av det jag fick var locktång,plattång,
 present kort på gina 500:- presentkort på h&m 500:- present kort på kicks 400:-
3 väskor,  skor, oc box 4 :D & massa annat
. TACK <3

Så i natt blev det oc  , wiho så jävla bra är det :D
Idag har jag inte gjort något speciellt.
taggar för stockholm på lördag med mina babes :D kommer bli sååå kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0