*

halloj,
blev frisören idag kl 10
Färgade & klippte. Klippte ganska mycket faktiskt, men det känns skönt att få bort allt det slitna..

Senare på dagen åkte jag & jessica in till stan , handlade smink för 386 kr.
 haha hade present kort på kicks, då gäller det att skämma bort sig.
Men upptäckte på vägen hem att mascaran jag köpt var brun, illa ,
men det löser sig bara att måla med en svart över :)
köpte en tröja & en hårspray också.

Imorgon är det nyårsafton,
hoppas på en riktigt bra kväll!

Sen är det nytt år & nya tag
SKÖNT







jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans
jag kanske skulle pröva mina läppar mot nån annans
om du lämnade mej nu

-
Lars Winnerbäck -v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0