Onsdag!

Väcktes idag av Ninni som var super happy för det var fint väder (:
Så då gick jag upp & så blev det lite frukost.
Sen ut i det fina vädret & bada i poolen med min syster :)
hahah riktigt kul var det, Sötan <3
Sen låg jag ute & solade tills Ninni & My kom hit
gick iväg & köpte glass
då blev det bad i poolen igen med dem, eller ja ninni ivf
riktigt kul haha !
Sen fick nån en jätte bra ide om choklad doppade marshmellows med strössel på!
så då gick vi iväg till maxi & köpte lite, sen hem & smälta chokladen & doppa marshmellowsarna
hahah dom vart väl inte överdrivet snygga , men bilder på dem kmr ivf senare :)
Sen satte vi oss på altanen & åt sånnadära & pratade , mysmys
men man vart äckligt mätt & spyfärdig.
Sen ville jag & ninni ut på promenad, men det ville inte my.
men det slutade ivf med att vi tvingade med henne :D
Super najs dag ivf :):) (Y)

Gårdagen blev också kanon,
när vi kom till bea blev det först välkomms drink
sen blev det tacos på beas altan.
& så öppnade hon paktet & så,
sen förflyttade vi oss in i vardagsrummet
& pratade , tittade på film & åt massa gott :)
kanon kväll !

vet inte vare blir imorgon fkt. det beror på väder ochsånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0