söööndag.

Heyy :)
gick upp vid 10 idag. Ninni väckte mig.
Igår skulle vi till viaskogen, men så börja det regna & då blev det tjej kväll hos mej :D
najs , , tv spel, film & snack, kanon kväll till jessica fixk åka till akuten :( <3

Så imorse gick jag& ninni upp & så blev det frukost& film
& sen börja vi städa.
Sen åkte hon & så kom pappa o hämta mej, ska till han nu, haha känns nästan som
om jag har vart föräldra lös ett tag nu :O haha nejdå, men skönt o träffa han de va några veckor sen.,.
Åkte med han till sommarstugan som jag fkt aldrig har varit i. fast vi har haft den 1 år,
men har lixom inte tagit mej tid.
det va fkt jätte jätte fint där..
så tog vi dit några saker & sen visade han mej runt där & sen fika vi.
Sen blev det hem & sen gick jag o mötte jessica. blev promenad ,
sen hem till mej & se på  Cold Creek Manor.
AS läskig var den, gud va rädda vi va,
hahah sen följde jag jessica en bit, fast vi hade inte pratat klart så vi stanna
vid pump under taket & satte oss o prata för det regna, det va myyysigt :)
Imorgon blir det ivf marieberg me bruuuudarna  för att handla present
 till bea som vi ska fira på måndag eller tisdag :D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0