:)

hejhejhej.
 regna idag också...
Blev ivf att fika med mina bästaste idag (:
var ett tag sen vi bara satt ner & pratade, Det var behövligt <3
Sen blev det att åka hem pack & sen åka till mamma .
Imorgon blir det troligtvis vingåker med mamma
& sen sånglektion & efter det blir det ut :)
& nu vill jag ha solsolsolsol,
Börjar bli jävligt blek & de vill jag inte inte inte vara.



Saknar min kajsis ocksåå,
sjukt länge sen vi sågs..
Älskkkkk :/ de va såhära de inte skulle bli ju..
Vi skulle ju ses minst en gång i veckan?
även fast jag slutade spela handboll.
men så har de inte blivit :/
det har mer gått månad efter månad..
jag har börjat umgås med nya vänner & du också..
Det var jobbigt att sluta spela handboll
för man visste inte hur det skulle bli me vännerna oså
Men det jobbigaste var att inte veta om du
& jag skulle hålla kontakten lika bra & ses lika ofta.
SÅ det var mycket det som var en stor del av det jobbiga.
sjukt jobbigt är det.. att sakna dej såhär mycket..
Du var, är & förblir min bästa vän.. genom allt.
med dej stänger man ute allt dåligt, allt skitsnack & alla problem.
Saknar allt. Alla dina bus, Ditt skratt som hörs på långa vägar,
Ditt jävligt dåliga morron humör vissa morrnar.
Ditt  överdrivet Glada humör vissa mornar
som kan få mej att skrika rakt ut för att
jag själv har dåligt humör just den morronen hahah.
saknar att ha dej så nära hela tiden.
Självklart vet jag att du alltid alltid finns där
& jag hoppas att du vet att jag alltid alltid finns här för dej
Men det är endå inte samma sak...
Men nu ska det bli ändring på det hära, för jag klarar mej inte utan dej.
Men det spelar ingen roll hur många dagar/veckor/månader vi 
inte ses på så kommer det alltid alltid vara du & jag
Du är min ögonsten baby.
Kommer aldrig glömma våra fina minnen.
Vi har gått igenom så mycket tillsammans, har haft mycket kul,
pratat hela nätterna,skrattat så vi fått ont i magen, retat upp folk till vansinne.
 Men vi har också gått igenom endel hårda & jobbiga saker tillsammans..
Blod ,svett & tårar typ.
& när jag har behövt en vän så har du alltid alltid funnits där..
För tillsammans klarar vi allt.
Det är ju du & jag, alltid
 

jag älskar dej -v-


From    day    one    to    the    end      





                                                                                                                                                                                                 
                                                                                                                                                                                        
                                
                                                               

Kommentarer
Postat av: kajjjs

åhh, hedda nu blev jag tårögd :/ jag klarar mig verkligen inte utan dig. nu ska det verkligen bli ändring på det här <3 eller hur?

kommer aldrig glömma våra fina minnen, vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans <3 och jag saknar allt..

våran humor, vårat retande på mornarna, alla bus, allt skratt, allt vi gjort <3 du finns alltid där för mig, och du är min bästa vän för alltid <3 det vet du.

när allting var jobbigt så fanns vi där för varandra och sa "vi klarar det här tillsammans, bara det är du och jag" . med dig var allt så jävla bra. man stängde ut allt som hände utanför, tänkte inte ens på morgondagen. bara allt som hände just då.

men vi vet ju att vi aldrig aldrig kommer tappa kontakten för det kommer vara du och jag föralltid <3



Jag älskar dig mest

2008-06-24 @ 12:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0