Måndag!

hejhej !
gick hem från skolan idag, mår inte så bra. ont i huvudet & halsen, låter som nån jävla kråka^^
hoppas bara att det går över så jag kan sjunga på skolavslutningen,
men det gör det nog, det är ju 1 och en halv vecka kvar.
Gickivf & åt sallad på sveas med mamma :) yummie.
sen skulle hon till frisören så jag gick hem.
Nu vätnar jag på att solen ska komma dram till framsidan så jag kan gå ut o sola.
Måste även sticka & göra klart matte häftet. uuh.
btw så fick jag G i spanska nationella, vilket betyder att jag får G i betyg :D
& gissa om jag blev lättad. trodde verkligen att det gick åt helvete.
Hade också NO, skulle disikera en kiwi & typ leta efter Dna
Jobbade med Ninni & martin, haha jag & ninni tyckte mest att det såg ut som en cool drink!
 

Helgen har ivf varit bäst :)
var föräldralös hela helgen, skönt. men det var fkt skönt när mamma kom hem också ^^
Så Jessica & Ninni har bott här hela helgen då :) & även hanna i lördags!
det har varit en jätte kul helg med många otroligt roliga människor :D
fler sånna helger tack !

I veckan blir det nog inte så jobbigt, gör inget på lektionerna ens..
nu äre bara några saker kvar att lämna in o bli klar med.
sen är det slutslutslut  :')

men nu ska jag ut & sola o bli brun :)

PUSShej

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0