Onsdag!

image58



HEY,


hemsk natt i natt asså.
Hostade hela tiden , kunde inte sluta.
& imorse sov jag som en stock,
både mamma & pappa ringde mej 1000 ggr , men jag stängde av mobilen
haha men hann ivf iväg till skolan i tid, efter lite stress,
som vanligt alltså. fär skärpa mej meredär!

well well. Skolan var ganska lugn.
inte alls så jobbig som onsdagar vanligtvis brukar vara,
Gör ju knappt  någor på lektionerna.
Hade ivf kör & sen va vi o kolla på nån teater.
& så fick vi klassboken, säger bara HAHA
kommerbli jätte roligt att kolla i den där om 2 år!
Sen städade vi skåpen. de va lite sorgligt att städa skåpen för sista gången :'/
Hittade massa minnen!
Kommer nog blir jätte jobbigt att skiljas,
även fast man vissa dagar har kännt att man nöstan hatar 9b
så gör man inte det. aldrig. det har varit den bästa klassen
 & i den klassen har jag också fått vänner för livet


efter skolan åkte jag & mamma in till stan.
gick till ett fik & åt sallad :)
Sen gick vi lite på stan.. 
eftersom det va marknadsafton så skulle vi va där hela kvällen
men mamma var sjuk & behövde åka hem :/ tråk
men de är ju inte så kul att gå på marknadsafton själv
så jag ringde ninni & frågade om hon ville komma till stan
så hon tog bussen in till stan.
var sjukt mycket folk , men hittade endå rätt mycket grejor
3 klänningar, 1 kjol, 1par tights ,1 tröja & sen köpte vi presenter till jessica :)
hade en trevlig dag :)


nästa vecka blir en vecka med ganska mycket
aktiviteter eller vad man ska säga^^
mamma har ivf bokat spraytan på måndag,
så det ska va snyggt på avslutningsmiddagen & avslutningen
kan inte fatta att det är så lite kvar nu, längtar jätte
mycket till nästa vecka för det är då allt kul händer,
men endå. fan va kontsigt det kommer kännas när allt är slut :/<3


men men, måste väl sova så jag orkar upp imorgon

gonatt :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0