söndag




heyyy (:
har haft en toppen helg :)
mamma åkte bort i fredags , så jag har varit ensam hela helgen !
I fredags kom Ninni hit, så mötte vi hanna, köpte natur godis & hårfärg, sen hem till mej .
så färgade jag hannas hår :) blev blondare denna gång.
Sen blev det massa snack & supermario såklart.
 Ninni sov här & det vart supermario hela kvällen & natten !
Lördag eftermiddag  mötte jag jessica vid maxi, handlade
tandkräm , frysta bär, fryst annanas, godis & cola.
Sen hem till mej, spelade supermario & åt annanas , yuuum :)
Sen gjorde vi smoothies & satte oss på balkongen. mysss.
Sen blev det ut & träffa massa folk, :)
idag har vi bara softat, kollat på film, ätit smoothie
& nu väntar jag på att mammmiiie ska komma hem,  :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0