Tisdag

heeej :) Sommar ute idag! så skönt! :D
har typ fått virus på datorn också? Nån skickade en youtube länk
 & självklart så tryckte jag på den typ 3 ggr (Y)
men men.
Hade bestämt mej för att försöka gå till skolan idag.
Pappa ringde & väckte mej som vanligt & jag gick upp.
men sen gick jag & la mig igen & vaknade 11.11,
 så jag stannade hemma , är ändå inte helt frisk.
haha Mår lite bättre idag , men fortfarande inte bra.
åt lunch med mamma på sveas idag igen :) najs.
sen hade hon bråttom iväg.. Igen.
men de va trevligt ivf.
När jag kom hem igen så satte jag mej på altanen, försökte göra några matte tal, mendet gick inte alls.
så jag la mej i en sol stol & stickade lite. Stickningen ska ju vara klar på torsdag så .
Sen ringde jag både Ninni & jessica, men ingen av dem kunde ses något idag :/ typiskt .
jag ville ju bada eller något. eller ne inte bada det är nog inte
så bra om jag vill bli frisk i halsen, men jag ville ivf sola,prata & umgås med mina bästa vänner :)

Nu ska jag ut i solen igen :)
sen när pappa kommer hem så ska han få hjälpa mej med matten ^

hejdå

Är extremt sugen på tjej kväll med alla brudarna & det var alldeles för länge sen tycker jag :/image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0