torsdag!

image59


Sjukt jobbig dag idag.
vaknade lite sent imorse somvanligt.  men hann endå.
hade inte många seriösa lektioner idag.
Åkte iväg på min kusin antonts studenten också :)
& sen tillbax till skolan för jag va tvungen att gå på sista syslöjdslektionen.
& jag trodde att jag bara skulle få G, men sås sa hon
att jag hade möjlighet att höja mej till vg ,
så jag nbörjade stressa sönder där, fr att sy ett par
vg shorts som ska vara klara på måndag kl 8.00
PRESS ! tänk så blir dom as dåliga o allt?!
aja. så där försvann den dagen stannade ivf kvar på
slöjden till halv 5 då pappa slutade jobbet & kom o hämta mej,
hade ju tänkt åka o bada idag med jessica & ninni , men vi alla tre vart kvar på slöjden.

Åkte ivf hem & la mej i solstolen. somnad & sen gick jag in & la mej
i sängen och sov 1 timme
haha , sen väckte pappa mej för han skulle köra hanna till
örebro & sjussa mej till mamma på samma gång
Så jag fick snabbt packa ihop mina saker & sen hoppa in i bilen.

Nu har jessica kommit, hon ligger i min säng & kollar på nån barn film, haha ^^
snart kommer också ninni!
får se vad som händer ikväll, är sjukt trött så vill helst bara ta det lungt, men får väl se.

imorgonär vi lediga & då hoppas jag att det blir en lugn & skön dag
bara bada & sola & ta det lungt!


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0