Måndag

                                                                                        
If it makes you happy
It can't be that bad

If it makes you happy
Then why the hell are you so sad ?

                                                                       image47
 





Hemma idag, Skönt.
Mamma hämtade mej hos pappa,
 fixade lite av varje.
sedan till frisören för att färga
bort min utväxt (Skönt att bli av med den äntligen!)
& sen fylla i slingorna.
Sen vart det promenad med jessica :)
& imorgon blir det väl skola skulle jag tro,
& jag måste bara påpeka hur bäst min mamma är
tack för du finns , jag älskar dej mest av allt <3



vet inte riktigt vad jag ska säga.
du skrämmer mej som person, så jävla förändrad
sen när ? frågade du & det kan jag fkt inte svara på
för jag vet inte hur länge du har vart den här personen ,
men det är ialla fall inte du.
jag tar åt mej så otroligt mycket av det du säger
även fast jag vet att det inte är sant...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0