Mitt första blogginlägg

Funderar på vad man ingetligen ska skriva i sitt första blogg inlägg?
SItter här me jessica & ninni nu.
eller jag sitter vid datorn & surar på jessica för att hon ska se en super kass film
& vägrar byta till nån annan. haha & Ninni ligger & halv sover.
Har inte vart nån kanon kväll direkt. Kallt ute och det värkar inte hända något alls i Kumla ikväll.
Har helt klart haft roligare helger. Men endå, finns inga jag häldre skulle ha tråkigt med än dom två :)
you two make my days <3
Men nästa helg blir det iallafall tält med klassen :)
 Något att längta till, för det kommer bli en kanon kväll !
Hoppas bara att det har blivit lite bättre väder då. För nu är det jävligt kallt,
trodde jag skulle frysa ihjäl förut när vi gick till maxi .
& idag har våran skola tydligen brunnit. någon sa att vi kanske inte fick gå till skolan på måndag för det?
jag vet inte,  vore skönt med en extra dags ledigt ivf.
& på onsdag bär det av till stan med kajsa :D wih, Mycket efterlängtat!
kommer nog också bli en kanon dag! längtar efter dej jämt sötis, Måste ta tag i det här & ses oftare.
 Nu ska jag väl dra mig iväg mot mina babes som ligger i min säng & ser ännu en (säkert dålig) film.

Puss & hej
image12
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0