onsdag



Jobbigaste dagen i veckan kan man lungt kalla det.
& då inte bara pga skolan.
Dagen började dåligt & slutade ännu sämmre.
Vaknade runt 5 av kramp i benet. Jätte härligt!
pappa ringde o väckte mej & som vanligt va jag seg & gick inte upp förens 7.
Stressade. Yvonne åkte hem ifrån & då kommer jag på kl 8.15
att jag inte vet vart jag gjort av mina nycklar.
va ju tvungen att låsa huset.
underbart, letar överallt, ringer mamma & där var dom,
så mamma kom hit & lämna dom
& släppte av mej vid skolan. Kom bara lite försent idag.
skolan sög,har alla jobbiga lektioner idag.
Men hade kör så missade ivf son.
Efter skolan kom mamma o hämtade mig. Vi käkade sallad
& sen köpte jag en ny skolavslutnings klänning.
ska lämna tillbax den andra för den här var mkt mkt finare!
 & sen köpte jag även ett par superfina skor till klänningen
& en bikini då, som jag inte vet om jag ska byta.
Jag har ju då börjat byta ganska mycket av det jag köper,
till samma sak fast i andra färger och sånt. sjukt jag vet :O

& senare så vart allt bajs, & det va nog mest mitt fel.. men det va inge kul ivf.. :/
Man säger & gör mycket dumt när man är arg , som man faktist
ångrar bara sekunden efter.
 när jag kom hem skulle skulle jag påbörja mitt idrottsarbete som ska va inne på fredag,
så det gjorde jag & fattade noll. så pappa kom & hjälpte mej.
Och det va grymt svårt. Uppgiften var svår & så var det svårt o koncentrera sig,
så det tog ju sin tid det också.
 men efter ganska mycket tjaffs ( ivf från min sida) så fick vi ihop det.
Nu ska jag dricka te & sen gå & lägga mej innan den här dagen blir ännu värre!


eller vadå, det finns väl dom som har det värre?
 Mycket mycket värre. Jag hade EN dålig dag.
det finns dom som alltid har en dålig dag.




a justja, höll på att glömma
Citat av mamma

"tittatittatitta, han i vita skjortan, Vilken jävla spänn bög :O!"

& sen frågar ni vart jag får alla dumma saker & ord ifrån^^


image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0