Söööndag

hey!

Idag har jag legat ute i solen med Ninni :)
ätit glass & frysta frukter & bara snackat & haft mys ^^
Igår när jag kom hem från tältningen så tog jag en dusch & sen
sov jag från två till sju då pappa väckte mej & sedan vart det melodifestivalen med Ninni & Hanna.

Tältningen i fredags var kanon(Y) kan inte bli annat med våran klass.
Badade badtunna & bastade, spelade fotboll grillade,kubb.
Vid 5 på morgonen somnade alla i tältet . Så jag gick & letade
 efter jessica & Ninni som hade försvunnit ut på promenad i skogen,
så tog jessica med oss till några klippor haha, & sen sov jag en timma i tältet,
men vaknade för det var så kallt, gick då ner till bastuns omklädningsrum
där jessica & ninni var & så la vi oss på varsinn bänk där & sov i en timma.
lagom trött på lördagen alltså.

Idag är det mors dag & min mor är inte hemma , saknarej<3
& jag borde plugga, men dumihuvet som jag ör glömde jag mina papper i skåpet, goodie.

hah här kommer lite kort , klicka på dem för förstorning
 





<3

Kommentarer
Postat av: killen med men för liver

kolla in johanna på bilden längst upp till höger. där kan man lätt säga att hon ser ut som ett psyko.

2008-05-26 @ 18:23:44
URL: http://mygler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0