Fredag!

HEY!

Sitter här med jessica & Ninni :D länge sen alla vi sågs, så det är mys!
Skolan idag va najs, hade frisör teknik klippte lite, sen idrott, hade spinning. SJUKT jobbigt var det ! men kul endå :)
Sen hade vi data , gjorde etiketter till schampot vi har gjort på non. Sen slutade vi !
Upp på stan med jossan, fika lite oså , mys.
Sen följde jag med mamma till ruma & handla lite, sen blev det hem o käka pizza! yummie.

Senare kom ninni till mig, blev idol & godis!
Mötte jessica sen & sentbx hem till mig, snack godis & mys  :D

Imorgon blir de att åka in till örebro och träffa massa girls! blir najs (Y)


pusssiis




Jag saknar det här,älskar er mer än något!
Tiden med er har vart den bästa någonsin, det vet ni.
Bättre vänner går inte att få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0