long time ago

Hallådär!
Lite mer än en vecka sen jag skrev nu tror jag?
Förra helgen blev inte så lyckad, usch.
Well well,  veckan har varit okej, ganska lugn
hade prov i frisörteknik igår, fick tillbax proven idag hasde 36/45 ganska nöjd endå, slavrvfel och sånt.
Har också vart sjukt trött den här veckan, somnade nästan direkt idag när jag kom hem.
Idag i skolan har vi gjort i princip ingenting, haha skönt!

Imorgon är det öppethus, då kommer vi stå i frisör salarna och styla våra anhöriga och varandra typ.
& kl 12 ska jag jossan och martina sälja schampo.

hm ikväll blir det antagligen bara att vara hemma :)

Kommentarer
Postat av: Krippa

Finns en plats för dig i vårat hjärta Hedda. Vi i handbollsfamiljen vill ha dig tillbaka!

2008-11-21 @ 21:03:04
URL: http://krippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0