Lördag!

Hallådär.
Dagen har varit sjukt lugn, gick upp runt 12, fixade mej lite,  åkte in till örebro en sväng.
Sen blev det hem och äta pizza!
Nu ikväll har Jessica Petter vart här och förgyllt min kväll. med massa prat & kul.
vi har kollat på mamma mia,
kanon bra film tyckte jag& jessica, dålig tyckte petter, haha han har sååååå fel!
Just nu ligger de i min säng och bråkar om en filt & pratar om snopphår....
Funderar  på att sätta på en bra film & också lägga mig hos dom kanske...


Imorgon ska jag ivf jobba 10-16. ^

 


Kommentarer
Postat av: kungen av blogg och filmkritik(och filtar)

hedda, vad görs? den bilden på mig med det långa håret? den är ju otroligt ful, haha. ta booooooort;)

2008-11-30 @ 10:30:54
URL: http://petteroestman.blogspot.com
Postat av: Hedda

haha tyst! som om jag e så jävla snygg på den där då?!

2008-11-30 @ 21:29:48
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0