Måndag

Ledig ledig ledig, såå skönt!
blev väckt av mamma runt 10 säkert,
men jag ville sova en stund till så jag vaknade upp runt halv 12 ist :)
Så blev det frukost & sedan fixa iordning sig lite.
Sen bar det av till örebro,  först åkte vi och köpte gardiner till mitt rum
 röda blev det, med bruna bakom . skit fina :D
och sen blev  vidare till västra vinter gatan för att kolla på lägenheten.
Den var super fin, med övervåning och allt. Men vi får se hur det blir med den saken...

Efter lägenhets titten åkte vi till rusta, handlade lite smått & gott.
Efter rusta blev det ica & sedan hem!

Massor av snö är det också, Känns som om det nyss var sommar ju.
Egentligen hatar jag snö, fast det är ju mysigt på jul :)
Som jag faktist längtar sjukt mycket till,
jag älskar julafton, lucia, jullovet och nyårsafton. Så himla mysigt!
Har för övrigt redan börjat kolla efter vad jag ska ha på mig på nyårsafton.
Glitter glitter glitter :*
& så hoppas jag verkligen på en resa till stockholm i mellandagarna med jessica & Ninni kanske? :D



Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka,
men morgondagen är vår att vinna eller förlora





Kommentarer
Postat av: Anonym

ah en resa till sthlm måste det ju bara bli, julklapps shoppning som förra året också kanske?

och något jag hoppas på allra mest är att jag ska få välkomna det nya året med de två vännerna jag älskar mest på hela denna jord! <3

2008-11-24 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0