Onsdag

Halloj,
imorse gick jag upp, fortfarande inte frisk alls, men tog mej till skolan iallefall.
hade hantverksorientering fram till lunch, sen skulle vi gå på skrika konserten i konsert huset.
Efter skolan träffade jag Ninni, Upp på stan och käka mcdonalds, samtidigt som vi
 konstatera att jag oftast äter mcdonalds minst en gång i veckan! INTE BRA
Sen tog vi bussen till Lager 157 i hopp om lite nya tights & kanske något annat snyggt.
ren besvikelse, inga tights ,inget annat snyggt häller :(
Åkte tillbaka till stan igen, gick lite där .
Sen gick vi till dansen, var med fast jag är sjuk, vilket visade sig inte vara så bra :(
jätte jobbigt var det idag också! var helt död när jag kom hem.
men men, ska nog till skolan imorgon också fast jag igentligen inte mår bra alls
men vi har praktiskt imorgon och vill inte komma efter...

PUSSIS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0