skolan,städning och desperata hemmafruar!

yey, tisdag, vilket innebär sista skit jobbiga dagen i på veckan!
Har bara vanliga lektioner på måndagar & tisdagar.
Imorgon har vi bara frisör teknik , & sen efter lunch har vi bild, skön dag :D
well well, dagen var seg som fan. Vaknade halv 7 idag ist för halv 6.
Inge bra eftersom jag hade planerat att duscha. fick ta en snabb dusch .
gick hem ifrån 07.36 imorse... tåget går 07.39  !
men jag han faktist dit. dock ingen toppen start på dagen
men kom ivf till skolan där massa
sötisar gjorde dagen lite roligare !

Nu har jag varit riktigt duktig och städat mitt rum, vilket verkligen behövdes!
Städade i garderoberna också & fixade. Kom fram till
att om jag tog fram alla mina skor så skulle
 jag kunna öppna en jävla sko affär. haha mest oanvända skor också!

Fattar inte, jag älskar skor och köper jätte mycket skor. mamma
och jag brukar alltid köpa flera par på rean
och jag måste bara köpa dom ,även om jag inte tror
att jag kommer använda dem alls :O
Men vafan det är ju bra att ha eller hur? :)
 nångång kan man ju få användning för dem & då är de ju kul att ha !

Iallafall, snart blir det mat & sedan desperate housewives! mys
ska försöka lägga mig i tid idag också så jag kommer upp imorgon

Är rå taggad på att flytta till örebro nu!
Seriöst, den dagen mamma säger att vi har
fått lägenhet där så kommer jag bli lyckligaste!
skulle verkligen vara bra & skönt att komma här ifrån! usch





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0