söndag

Halloj!
Blev biomys igår med Jossiis! Såg Patrik 1.5 haha underbar film!
Uppsigning kl 10 idag då. Åkte med mamma till örebro och käka frukost i affären & sen på sång lektion.
Efter sången sjussa mamma upp mig på stan, gick och köpte fars dags present,
blev ett par fina vantar & en fin mössa till pappi, han behöver ju de när han jobbar ute tänkte jag :)
Sen tog jag bussen hem till kumla. Gav pappa presenten och han blev super nöjd (?) hoppas jag !

Sen satte jag mig & skrev lite på min svenska om praktiken som ska va klar imorgon.
Vid 17.15 hoppade jag på bussen till örebro igen. Mötte mamma & oje på bion.
Blev en riktig Bio helg haha. Idag blev det " Låt den rätte komma in"  Sjukt äcklig film, men så himla bra!
När jag kom hem blev det att titta på sanningens ögonblick med pappa.
Usch säger jag bara, så jävla pinsamma människor, offrar lixom allt, vänner,familj, jobb. ALLT för pengar.
usch sånt gillar vi inte :o

Nu ska jag ivf skriva klart svenskan, sen ska jag duscha & sen blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0