Söndag

halloj!
Gårdagen började med att jag nästan bokstavligen fick släpa med mig
Hanna till tåget & åka in till örebro för att det va invigning i mammas affär. Det var najs.
Sen hem så sjussa pappa mej & jessica till åbytorp hem till ninni, fixade oss oså.
Sen hem till Albin , där det inte var så mycket folk än, men endå trevligt.
Runt 8 började det komma mer folk & senare ännu mer.
Var iallefall jätte kul att träffa folk man inte träffat på länge ! :)
Kvällen var kanon, sen kom polisen & alla var tvungna att dra.. :/ mindre kul men.
Då gick ivf vi hem till Ninni & sov!
vaknade idag av att jessica ville ligga hos mej för hon frös, så det fick hon ju så klart !
haha, sen åkte hon hem för hon skulle spela match, men jag & Ninni sov vidare till halv 1.
Sen blev det frukost, mys & prat. Sen kom pappis och hämtade mej , följde med & handlade & sen till farfar.
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem & då blir det tacos! wiie

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0