sööndag

Hatar i normala fall söndagar, men har haft en ovanligt bra söndag
och är desutom ledig imorgon, kan det bli bättre?
tror inte det..

Veckan har iallafall varit så bra som en skol vecka kan vara antar jag.
 Fredagen blev iallafall hemma kväll, kollade på idol med pappa och Yvonne 
med godis & chips och grejer , det var inte igår det. :)
 
Lördag blev det tidig uppstigning var det tänk, skulle ha öppet hus i skolan och vara där kvart i 10.
så jag hade stallt kl på 8.00, självklart så ställer jag om klockan när den ringer och går istället upp kl 9.00
haha typiskt mig skulle jag säga. Blev massa stress stress stress,
mamma kom och hämtade mig ivf & pappa gjorde frukost som jag
kunde ta med till skolan, som jag dock inte åt förens runt 12 någon gång ^^

 Var massa folk på öppet hus, och vi stog i frisör salarna och fick styla våra anhöriga.
Börjad emed att schamponera mamma , sedan föna och sen blev det lite lockar och frisyr i håret.
Runt kvart i 12 kom pappa och yvonne dit, så då gick vi och kollade runt lite över allt
och jag visade saker som jag gjort och sånt där som man gör på öppet hus.
Klockan 12 var det dax för mig jossan och martina att sälja vårat egen tillvärkade miljl schampo.
sålde 7 flaskor på en halv timma (Y)
Efter det så fick vi göra lite vad vi ville, så vi gick och åt nån riktigt äcklig soppa i matsalen
& sen gick vi på modevisningen som kläder mode hade ^^

På kvällen träffade jag Hanna och Ninni, blev lite mys kväll med dom :)
senare på kvällskvisten kom även jessica som även blev kvar över natten !

Imorgon är jag somsagt ledig och runt tre så ska jag och mamma till Rosta och
kolla på en lägenhet. Tror dock inte att vi kommer ta den,
men det känns endå bra att åka och kolla iallafall,
då känns det som om man är påväg :)

saknar föresten kajsa & hennes fina familj!
ni är för bra, Ni kommer alltid stå mig nära <3



Dance like nobody watching
and love like you've  never been hurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0