Tisdag!

haaaallloo!
Segt att gå upp idag ja...
men kom ju iallafall ibäg till skolan, vilket kanske inte var den största idén
eftersom vi inte gjorde mycket alls, vilket börjar bli en vana... Men jag klagar abvsolut inte!
Inga fel att sluta 1 eller 2 på måndagar och tisdagar när man egentlige ska sluta 3.

Iallafall så hade iv matte först på morgonen, seeegt , hatar verkligen matte!
Efter det hade vi svenska, där vi håller på att skriva ett kåseri, ganska intressant.
sen var det lunch, äcklig mat as always. usch :s
Efter det blev det att vänta på att Ingvar skulle komma så vi fick göra våra so prov.
Sen när vi gjorde det så fick vi sluta, för vi hade ingen engelska. sköönt !

Efter skolan gjorde jag faktist ingenting alls, sen när mamma kom hem
följde jag med och handlade och nu sitter jag och väntar på att desperate housewives ska börja :D

Imorgon efter skolan blir det stan och mat  med ninni , kanske handla lite julkalppar. sen blir det dans
Efter dansen ska jag träff kajsa min darling <33 Längat jätte mycket.
Så imorgon blir det sleepover och allting med kajsis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0