Fredag!

Väcktes med pussar av mamma imorse, bästa<3
Hon fråga om ja kunde följa me o hjälpa till lite i affären som förövrigt öppnar imorron!
Så jag tog mej upp vid halv 9 dårå & fixade mig lite, sen förbi sveas för att köpa frukost, bullar & bakelser :D
toppen start på morgonen tkr jag!
så va vi där & fixade oså , super fint blir det!
Sen skulle vi till ikea & sen hem & sen skulle mamma tillbax igen.
SÅ gick vi in på ikea, köpte lite saker, när vi kom ut upptäckte vi att vi hade punka på bilen :O
så vi fick ringa mammas man som fick ta sig dit & fixa bilen , tur det.
under tiden vi väntade gick vi in på willys & handlade lite allt möjligt .
Sen när bilen va fixad blev det hemåt & nu sitter jag här, ska snart möta ninni på bussen
& ikv blir det kanske bara mys om inget trevligare händer?
Ninni kanske ska färga lite i mina slingor om hon har lust :)
Imorgon blir det ivf först invigning i affären & sedan blir det  partyyyy :D blir kulkul !


pussiiiiis



Du vet inte hur bra du är! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0