Tisdag!

Halloj!
Igår laga jag & min kära syster mat, spagetti & köttfärssås blev det (Y)
Sen kom kajsa till oss & så åt vi  mat .
Sen vill kajsa ha lockigt hår, så det fixa jag dårå :D
& sen vid 10 drog vi ner till statoil och köpte poppisar
sen satte vi på school of rock, men vi såg inte mkt av filmen utan pratade mest massa.
sen somnade vi båda två innan filmen va slut & så vaknade
 jag kvart över 6 imorse med allt smink kvar & en sovande
kajsa bredvid mej, så jag väckte henne och sa till henne
 att ta bort överkastet oså.Sen gick jag & tvättade av mig sminket.
När jag kom tillbax hade kajsa redan somnat om , haha sötan
men då väckte jag henne igen & frågade om hon hade sett min mobil,
det hade hon inte hahah men sen hittade jag den.
Kasja hade inga problem med att somna om men det hade jag,
haha låg och försökte somna hur länge som helst & tillslut gjorde jag det.
Blev mys dag idag också, jag vaknade runt 12 då hade kajsa redan vart vaken 1 ½ timma.
SÅ blev det frukost & pellesvanslös HAHA kanon film tyckte vi.
Sen följde jag kajsa till tåget, där vi lovade varandra att ses snart igen,
kanske tillome den här veckan & att det inte får gå för lång tid innan vi ses igen.
Vi får ta & hålla det löftet sötan!
Sen gick jag hem igen, lagade makaroner & köttbullar till mej & hanna.
resten av dagen har jag fkt itne gjort något.. Kollade på desperate housewives med mamma :)'
Pussiiis

SAKNAR NINNIIIIIIIIIIIII! DAGS ATT KOMMA HEM TKR JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0