Onsdag

jahapp, försov mig till 5 i 1 idag när jossan ringde.
Skulle möta alla brudar vid mcd kl 1 . haha lite försovning där...
hade egentligen stallt kl på halv 11 , men jag somnade om..

Slängde ivf på mig lite foundation,puder & mascara och skyndade mej dit.
Sen blev det mat på jensen & sen stan.  god mat, underbara tjejer
 &as mysig dag om man bortser från regnet ..... usch!

Ikväll tänkte jag åka till pappiii en sväng,åker nog med tåget som går 19.05
& så hade jag tänkt o gratta min syrra som fyller år imorgon eftersom att jag
 troligen inte kommer hinna åka dit imorgon... men då va ju hon sjuk idag.. :( inte bra


well nu ska jag städa upp på mitt rum

pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0