Slut på lovet...

Har inte skrivit på hela lovet nästan.... Lovet har iallafall vart bra...
umgåtts med massa bra folk & sovit massa

Virginska festen var great, hade en toppen kväll med toppen folk!

har även haft en toppen kväll med grillning hos anna med mina underbara kumlabrudar
& sen har jag grillat med Hanna&Mirelle på en tennisplan..
haha vet att det låter konstigt, men det var riktigt mysigt

Imorgon börjar skolan igen, sista lediga dagen har jag
vart på stan med Jossan & Lisa och käkat och pratat, hjärta er

& Ikväll är det dubbel avsnitt av desperate !! Happy face


pusss


Lite bilder som sammanfattar mitt lov

  
 
   


Kommentarer
Postat av: 8-)

haha, ja mysig grillkväll var det :D <3

2009-04-15 @ 17:36:07
URL: http://hannavaisanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0