Tisdag

Jahaa... sjukt jobbig dag, prov/läxförhör på varje lektion hade ioförsig bara 3 men endå,
lagom segt endå. Desutom har jag inte mått bra alls idag, känner mej typ sjuk...
När jag kom hem så la jag mig och läste ett tag ur en bok vi lånade på svenskan,
 syskon kärlek av katarina von bredow . as bra, men lite halv äcklig sådär... haha
sen somnade jag i typ två timmar, brukar aldrig kunna somna sådär mitt på dagen..

Sen har mamma kommit hem nu också happyyyyy, <3
 så åkte vi & handlade, sen hem och åt och kollade på desperate.

 Hoppas den här veckan går fort nu, känns som om vi har
hur mycket plugg som helst nu, har knappt haft något på
hela ettan och nu har vi skit mycket, TACK det känns fint.  
vill bara ha helg och få sova massa!
Skulle lätt kunna tänka mig att åka utomlands nu, eller iallafall få SOMMAR




Kommentarer
Postat av: j

hjärta på gotland<3

2009-04-22 @ 22:03:12
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0