onsdag

usch, kan man va såhär trött efter bara 2 dagar i skolan då vi knappt gjort något? tydligen...

idag hade vi iallafall rundvandring med 1orna,  sen åt vi med dom osådära,
sen fick vi buss kort & skåp ( fick överskåp i år, yess!) & sen slutade vi, :)
så gick jag hem , sen följde jag med mamma upp på
stan kollade baby kläder för i januari får jag en lillasyster för dom som inte visste :) ska bli kul!
Köpte en kofta till mig också & acceton, behövdes verkligen få bort de här gamla nagelacket .
så nu ska snart jag kleta på lite nytt nagelack så naglarna kan se fräscha ut igen.

har även städat idag!  
det ska komma folk hit & kolla om byte av lägenheter osådär, så det blev storstädning på mitt rum haha :)
sen kom martin hit  & myste en stund  också hih.

jaja nu måste jag fixa lite så jag kan sova snart, måste ju upp tidigt imorgon. BLÄ

pussis



Kommentarer
Postat av: Maja

Ååh, vet ni att det är en tjej nu??

Vad roligt :):)



Ny bild?

Riktigt snygg är du i håret iaf :D



Puss <3

2009-08-20 @ 08:16:26
Postat av: hedda

japp fick veta de igår :D:D



japp så ser jag ut i håret nu haha :) <3

2009-08-20 @ 17:26:31
URL: http://heddakbolsson.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh :):)



Jättesnyggt är det :)

Ska ni byta lägenhet?



<3

2009-08-20 @ 18:34:59
Postat av: hannaaaa

åhhh va kul med en minihedda:D

2009-08-21 @ 16:13:15
Postat av: kajsa

hhiihi, va kul älskling :D du och jag är barnvakterna sen då ;)<3

2009-08-21 @ 16:54:52
URL: http://kajsaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0