Fredag!

halloj, sitter här med min älsklings Ninni & kollar på let's dance.
& jag hejar på George !! SÅ FÖRBANNAT SNYGG!

I skolan började jag klippa påmin egna frisyr & det gick rent utsagt åt helvete,
haha den såg ut som en jävla svamp!! Men det ska väl lösa sig hoppas jag?

Efter skolan gick jag hem, för att sen gå upp på stan igen för att möta Ninni !
Så gick vi på stan lite, hon handla skor & jag leta efter en tröja,
som jag hade tänkt att köpa men hittade den inte ...

Ikväll ska vi iallafall bara vara hemma & mysa!
& imorgon vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. ska nog  iallafall åka med
mamma & kolla på tapeter köpa hårfärg & färga håret om tiden räcker till.

Haaadebra! :*


     Ily<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

önskar att jag hunnit och orkat varit med <3

2009-02-09 @ 22:48:52
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0