Fredag

Halloj!

Gårdagen avslutades inge bra, då jag vart as arg för att vi va tvungna att plocka ner alla lösa saker i mitt rum i lådor och bära ut i vardagsrummet, för imorgon kommer det en gubbe hit och tapetserar om mitt rum.
 Helt onödigt att bli arg för det jag vet. Jag vet inte riktigt varför det blev så, var väl på dåligt humör.
Nu är det iallafall fixat, och jag läängtar tills det är färdigt !

Iallafall så kommer min älskade syster hit ikväll och sover över här i natt !
Det ser jag fram emot jätte jätte mycket, saknar henne sjukt mycket om man nu får erkänna det.. haha
Ily -v-



Kommentarer
Postat av: kajsa

du är snyggg! love you too:):)<333

2009-02-22 @ 18:42:29
URL: http://kajsaramstrom.blogg.se/
Postat av: kajsa

Ja, det gör dom! Och det är hur bra som helst :) Får ses snart igen :D lovelovelovelovelove<333

2009-02-22 @ 19:00:57
URL: http://kajsaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0