Måndag

jahapp, måndag då. Vanliga lektioner, onormalt seg dag.
fick träffa den vi ska ha på engelskan när våran lärare
 ska få barn & hon värka väl okej?Har annars haft en kul dag
me mina bästa babes, alltid mycket skratt med er :D I like it
Efter skolan följde jag med Lisa till h&m , sen blev det hem.
Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket, 
Panikat sönder för att vi inte hade cola hemma.
Seriöst, jag får ont i huvet & blir på SJUKT dåligt humör.
haha ja nu låter det som om jag är helt sjuk
i huvet men jag har fan problem me de där & mamma blir galen,
ja jag får väl försöka sluta dricka cola? haha good luck
Well sen var vi iallafall och kolla på tapeter idag igen,
men nej jag tror fortfarande jag har bestämt mej.

Imorgon efter skolan så åker jag till lovely Kumla
för att bo hos min pappii några dagar, najs! 
får se hur det går att komma upp på morgonen nu när
jag har vant mig vid att gå upp lite senare.haha


pus'



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det där med colan har jag fått med såklart, idag i skolan dampade jag på allt och alla för att jag inte fick min jävla cola. Sheit asså :s

2009-02-09 @ 22:47:25
URL: http://yescarlsson.blogg.se/
Postat av: lina

den randiga tröjan har jag köpt på VILA! jätte skön är den :)

2009-02-10 @ 12:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0