Onsdag

Heyyheyhey. Gick upp vid halv 8 idag, fördelen nu när jag bor i örebro! :D
Var sjuukt trött och orkade knappt göra mej i ordning, vilket var riktigt passande eftersom vi hade make up i skolan !
Först var det genomgång om make up osånt, sen fick vi jobba på varandra 
 så jag,jossan&martina sminkade varandra.
Sen var det mat, och efter var det musik. Kort dag idag. det gillar vi !

Efter skolan väntade jag på Ninni. Vi gick på stan en sväng. hittade massa kläder, skor och väskor
 som jag verkligen behöver. Tur att man får pengar snart då!
Sen åt vi på labaguett, haha känns som om vi gör det rätt ofta,
det var iallafall super mysigt med massa prat och skratt med en person som är guld värd !
Sen blev det hem till mig, byta om och sen till dansen.
Fick veta idag att bi ska göra TVÅ koreografier till vårshowen. så idag blev det mycket dans. I like it !

Pusis


Kommentarer
Postat av: Sanna

Skoj med shopping. Nyfiken på vad du köpte.

2009-02-26 @ 10:05:18
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0