Onsdag

"Jag vänjer mig lätt , men har desto svårare att låta det gå"

 



Jag kom ju då upp imorse, vilket jag inte hade väntat mig,
men allt gick bra & jag hann med bussen (Y) duktig hedda.
När vi kom till skolan fick vi veta att vi skulle ha hudvård.
jahapp, så de va bara o tvätta av sig sminket igen då...
kändes ju lite smått ovärt att ha stått och sminkat sig hemma när vi endå
skulle ta bort det på en gång.kunde ju faktiskt ha sovit längre?:O

Jossan gjorde iallafall ansikts mask på mej & sen gjorde jag på henne,
Efter det var de lunch & sen musik, Kul :)
Sen gick jag hem till mammi en stund, & min dator e ikopplad & har internet, wiho!
Runt 4 gick jag  upp på stan & mötte Ninni, så åt vi på La baguette & sen gick
vi till dansen Rolitroligt. & nu är jag hos pappa igen.
 Fast Imorgon ska jag nog tillbax till örebro

Well, nu ska jag duscha & sen skriva klart min jävla saga.

Pusss''


Några fin fina bilder på mig & martina från idag,bli inte rädda

Har tappat bort min mobilsladd så klart. så jag tänkte att jag skulle
 prova ta kort på kortet i min mobil & ja det funkade ju hyffsat.


   


Kommentarer
Postat av: Max Carlström

Trevlig blogg Hedda! / M.

2009-02-12 @ 22:13:20
URL: http://daxwaxmax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0