Söndag

hallo. snart slut på lovet, jävligt tråkigt. även fast vi är lediga en extra dag.
 har haft en fin fin helg iallafall.  Åkte till kumla igår, på kvällen åkte vi hem till My där det bjöds på tjej kväll med alla viabrudar, har saknat er <3
  Vaknade upp med jessica bredvid mej. kan säga att det är inte det lättaste att sova två stycken i min lilla 90 säng som jag har hos pappa. Desto svårare när den ena av oss ligger med en gipsad arm. haha
När jessica åkt så följde jag med pappa och handlade , sen åkte vi till farfar och hälsade på, mysit.

När jag kom hem till mamma så var det ny tapetserat och fint i mitt rum och i köket.Bev verkligen nöjd! Så nu har jag äntligen börjat packa upp mina flytt kartonger. ska bli skönt o få lite ordning
och eftersom jag är ledig imorgon också så ska jag fixa massa imorgon med !

Bilder på tapeten kommer kanske sen

puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh, vill se. och vafan, min arm är cool ;)

2009-02-23 @ 20:39:28
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0