söndag

Nu sitter jag i mammas säng & kollar på beck,
dom e i kumla & städar gamla lägenheten.
 haha vet inte om jag vågar titta ensam? :O

idag har jag iallafall vart hemma hos pappa, vi tog en tripp till farfar & fikade lite.
 det var trevligt, de va länge sen jag träffade honom
Sen hem till Hanna för pappa skulle fixa lite me hennes dator,
Nu är vi iallafall färdig flyttade, & allt känns helt kaos, det är kartonger
precis överallt och ingen ordning alls. Men jag håller iallafall på att få
ordning på mina kläder nu, dom har legat utspridda på golvet tidigare..
Well känns iallafall skönt att jag får sova lite längre än vanligt,
nu när jag inte behöver åka tåg eller buss till skolan :)


heyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0