Sportlov

Sportlov nudå. så himla skönt. & väldigt mycket sportande blir det ju så klart . eller inte!!!!!!!!!!!

Vaknade imorse & var GUL
ehm...de va såhär att när jag va & handlade med mamma förra veckan så köpte
vi två olika brun utan sol , en maybeline & en LDB.  
så igår innan jag gick och la mig tänkte jag att jag skulle testa LDB 
så det gjorde jag och vaknade upp gul. Gul är INTE min favvofärg.

När jag gjort denna upptäckten så började jag göra mej i ordning, sen gick
jag med mamma ut på en liten promenad och sen blev det sallad på Hells.
efter det gick jag upp på stan och mötte jessica och Ninni
Gick på stan med dom ett tag och sen fikade vi lite , really nice.
länge sen vi sågs alla tre på samma gång .

Sen ikväll så var det nån modevisning med frisyrer på slottet som vi fick gå på,
så  jag gick dit med Sofia,Lisa och Angelica .ganska kul faktiskt :)

Ikväll har jag tänkt mig att börja om på Oc boxarna från början, wih

byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0