Tisdag

halloj!
Hade redovisning på drogtemat imorse. & det gick väl bra hoppas jag?

Fick sluta efter det eftersom att A gruppen hade sina redovisningar då
och alla våra lärare skulle kolla på deras.Så vi fick sluta klockan 10 idag! 
Sen börjar vi 12.30 imorgon för vi har ingen hantverksorientering,
så vi har bara musik som slutar 13.45. Så istället för hantverksorienteringen
fick vi hem uppgift ,Så imorgon kan jag sova lite längre, skönt skönt.
Fast det känns som om jag har jävligt mycket plugg jag måste göra nu
ovanligt faktiskt.

Kom nyss hem iallafall. jag & mamma var o käka sallad 
&  nu sitter jag i soffan och ska jag  skriva på svenskan..ska skriva en saga..
hm det är faktiskt svårt ! kommer ju inte på något.
Resten av dagen kommer nog mest bestå av plugg och sen ska jag
nog packa upp lite saker. Sen vid 4 har jag sång.


pussiiiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0