Torsdag

Sitter här och har sjukt, SJUKT ont i halsen. fast bara på vänster sida,
det kom alldeles nyss från ingenstans
kan man ens ha ont i bara vänster sida av halsen?

Dagen började iallafall med att jag tog bussen från pappa & hade jätte
 mycket grejer.Packar alltid på mig massa onödigt som jag kanske behöver,
 vet inte varför men det är något som alltid blir hur mycket jag än försöker ,
Och det är jävligt jobbigt att åka buss med mycket grejer,
 iallafall så var den bussen trasig kom busschaffören på,
så först fick vi vänta i bussen på att en ny buss skulle komma och hämta oss
och sen fick vi fick byta buss, med alla mina grejer och ja det var jobbigt.
men jag får väl skylla mig själv som måste ha med mig så mycket saker.

Sen kom jag iallafall till skolan och det  första vi gjorde
 imorse var att göra skriftligt prov i klippteknik, 
och på eftermiddagen hade vi fön prov igen! får väl hoppas på att det gick bra

Efter skolan gick vi på stan & fixade present till
Martina som fyller 18 idag Grattis <3
vi ska fira henne lite imorgon efter skolan, 
slutar typ vid 12 eller något så vi ska gå och äta och ha det trevligt :)

Nu vill jag bara sova

PussGodnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0