Torsdag

Igår när kajsa kom till mej så låg jag och sov. haha , somnade framför tvn . 
Inte så konstigt kanske med tanke på hur lite sömn de blev natten innan..
Men när hon kom så käkade vi iallafall toast, massa godis,chips och grejer.
och självklart film mys !
När jag vaknade imorse hade kajsa redan vart vaken i
2timmar och hade  försökt väcka mej, vilket resulterade i att jag började
 prata & skratta i sömnen. hah!Sen sega i sönder hela morgonen,
till slut bestämde vi oss för att fixa oss och göra något.
Så gick vi upp på stan och fikade på bara vara och där blev det massa
prat om alltmöjligt.Resten av dagen ägnade vi åt Oc & chips. SÅ nyttiga .

så nu har jag alltså börjat på på oc från box 1 och har 4 boxar framför mig det känns underbart !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0