torsdag

halloj, imorse när jag vaknat hade det snöat. jävligt irriterande,
 vill ba att snön ska försvinna nu!!!
Skolan var ivf okej, ska klippa en egen frisyr på våra gamla dockor,
 så vi måste göra en ritning på frisyren osv, kan bli rätt kul.
Fast idag satt jag med jossan&Lisa & letade bilder och pratade mest höhö. :)
Men imorgon blir det nog klippning !

Efter skolan kom Kajsa hit, & vi gick på stan lite,
 Hittade ett par snygga stövlar för bara 99 kr!
Sen gick vi hem till mej, åt massa gott & prata massa. du e så bra<333
 Har nyss följt henne till tåget

. Sen ringde Petter också & fråga om jag skulle me på fest ikväll...
men jag vet inte, de e torsdag & jag e skit trött & de e skola imorgon.
Men det skulle vara as kul ju... så jag får se hur de blir :)


pussis



Kajsa & jag på handbollscup, vad kan vi ha vart? 9 år? 10 kanske? haha
länge sen är det iallafall & vi är lika bra vänner fortfarande, du e underbar<3

Kommentarer
Postat av: kajsa

du är bästbästbäst:)<3<3<3<3

2009-02-07 @ 11:29:38
URL: http://kajsaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0