I could be someone else tonight I could be what you decide There's no use, it's up to you Can't you feel my heart beat?

Ikväll har jag varit hemma hos Jessica, vi gick först till maxi & köpte lite godis, sen gick vi och köpte kina mat,
biff med bambu skott & kyckling curry, muuuums! sjukt mätta
blev vi & det vart mer än hälften kvar, men gott var det :)
Sen kollade vi på Wildchild också, den va ganska bra !
hade en riktigt trevlig kväll , I love u honey -v-

Hjälpte också jessica med hennes blogg
 http://yescarlsson.blogg.se/
Read it, love it!

Jessica fick också en riktig kanon idé att ta lite kort, & kom på en kanon min som vi kunde göra på kortet, här är resultatet..........
modeller på hög nivå! kanske inte,
men eh.. man måste bjuda på sig själv antar jag? ;)
& man får skratta högt& mycket, det gjorde vi när vi hade tagit bilden
 




It's okey to be sad, aight?

trodde aldrig jag skulle känna så som jag aldrig förstått hur andra kan känna..

Kommentarer
Postat av: Jessica

fun tonight. och vilka är snyggast.. jo vi, jo du! älskar dig <3

2009-01-11 @ 02:51:45
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0